Jaunā adrese: http://www.mja.lv/

PHP: kondīcijas

In PHP, AJAX on April 28, 2010 at 14:20

Kondīcijas tiek izmantotas, lai izpildītu dažādas funkcijas dažādos apstākļos. Bieži vien tu dzīvē izdari lēmumus balsstoties uz citiem cilvēkiem. Piemēram – ja Jānis ies uz kino, es iešu viņam līdzi. Kodā arī bieži vien ir “divi ceļi”, jeb “iespējas”. Kodā šis gad”ijums ar Jāni būtu jāpieraksta aptuveni šādi.


if ($janis == $kino) {

echo "Es iesu uz kino!";

} else {

echo "Es neiesu uz kino...";

}

kondīcijas “} else {” norāda uz funkicju, kura tiek veikta, ja augstāk minētais if neizpildās (Ja $janis ir vienads ar $kino, tad … bet citos gadijumos …). Pieņemsim, ka arī Laura ies uz kino, bet Jānis neies. Es iešu līdzi tam kurš ies, tātad..


if ($janis == $kino) {

echo "Janis ies uz kino";

} else if($laura == $kino) {

echo "Laura ies uz kino";

} else {

echo "Neviens neies uz kino";

}

Tātad iekavās mēs liekam kondīciju kādā izpildīsies sekojošā funkcija.

  1. Sveiks!
    Es sāku mācīties PHP, vēlos šo valodu apgūt.
    Tu nevarētu kautkā mani pamācīt? Tiešām ļoti velos apgūt!
    Manu mājaslapu neskaties, visu izdzēsu, tagad tur itkā nekā tāda nav (vairs nav) un PHP šis serveris ar neņem 😦
    Paldies!

    • Nuu… Grūti ir to visu izskaidrot. Es tev vairāk ieteiktu izlasīt manas PHP pamācības un vienkārši prakstiski kaut ko sakt veidot. Varbūt neuzsāc ar kaut kādu ūbero portālu, bet ar kaut ko maziņu, kā, piemēram, kalkulatora izveidi.

  2. PHP: kondīcijas.
    Kādā kondīcijā biji, kad rakstīji?
    condition -> nosacījums

    hihi ;D

Leave a Reply

